Kampaň pro novou sezonu vznikla právě ve spolupráci s fanoušky holešovického klubu. Ti měli jedinečnou šanci stát se její součásti a někteří z nich ji využili. Nejšťastnější z nich prošli selekcí a zúčastnili se focení s hráči. „Klademe důraz na propojení hráčů s fanoušky a jejich společný vztah ke Spartě,“ vysvětluje Jan Kryšpín, marketingový manažer Sportovního holdingu Praha. „Kampaň je rozdělena na šest částí podle měsíců od září do února. Každý měsíc bude na vizuálech figurovat jiný z hráčů,“ dodává.
V sezoně, kdy se Sparta dostává k magickému 111. roku od svého založení, se vrátila k historicky prvnímu logu. To se samozřejmě vrací i na dresy a jiná důležitá místa. S myšlenkou dalšího propojení s historií se snoubí i hlavní slogan kampaně: SPOLEČNÁ HRDOST. „Tu by, s odkazem na slavnou minulost, měli cítit jak hráči a realizační tým, tak i fanoušci. Je to další připomenutí, že Sparta není jen tým, který bojuje na ledě, ale o mnoho víc. Je to klub s největší tradicí u nás, prestižní značka nejen v Česku, ale i za hranicemi,“ vysvětluje Kryšpín.
Na vizuálech k nové kampani je samozřejmě k vidění už i nový dres, v kterém budou bronzoví medailisté z minulé sezony nastupovat v domácích zápasech. Venkovní varianta bude představena na předsezonní tiskové konferenci příští týden. „Stejně tak se brzy do nového kabátu s vizuály kampaně převlékne i klubový web a profily na sociálních sítích,“ upřesňuje Kryšpín. Tento týden však ještě klub plně věnuje propagaci Champions Hockey League. Ve čtvrtek a v sobotu totiž hraje Sparta důležitá domácí utkání a Växjö a Kuopiem. A už v těchto zápasech se chce Sparta opřít o své fanoušky.
Jaroslav Hlinka, sparťanská tvář Fantasy iSport Extraligy, v domácím dresu pro novou sezonu.
Foto: Deník Sport/Barbora Reichová