„Nový design přináší na pozadí webu velké hráčské motivy a grafika je celá laděna do typicky sparťanských barev. Věříme, že se fanouškům bude nový web líbit, budou se na něm cítit dobře, rádi a často se na něj vracet,“ řekl na úvod Tomáš Klimíček, obchodní manažer HC Sparta Praha.
„Víme však, že atraktivní vzhled není všechno a chceme se soustředit především na obsah a informační hodnotu stránek. Pro zpřehlednění úvodní stránky jsme náhledy na hlavní články zpracovali efektní formou obsahující anotaci s fotografiemi na pozadí. Tímto bychom chtěli čtenářům elegantním způsobem nabídnout rychlý přehled o všech nejaktuálnějších novinkách a článcích na jednom místě,“ prozrazuje jeden z bodů, na který vedení Sparty při vývoji nového webu kladlo hlavní důraz. Stejně tak utkání nadcházející i již odehraná jsou nově zpřehledněny a společně s interaktivním kalendářem akcí pořádaných v TESLA ARENĚ vytváří hlavní informační centrálu o významném dění.
Reds TV v novém
Se spuštěním nového webu si fanoušci mohou vychutnat i novou podobu Reds TV, která vydá za samostatný web a byla připravována s ambicí stát se pro sparťany skutečnou multimediální centrálou. Reds TV přibližujě veškeré dění v klubu od zápasových sestřihů a ohlasů přes reportáže ze zákulisí až po záznamy z akcí klubu a to vše nově také v HD rozlišení. V přípravě je nyní navíc nový seriálový soutěžní projekt.
„Významnou částí webu, kterou budeme dále rozvíjet, je online club,“ upozorňuje dále Tomáš Klimíček. „Přihlásit se je možné jednoduše již na vstupní stránce a bez další nutnosti přihlašování následně přispívat a vstupovat do dílčích částí webu, včetně nově připravené tipovací soutěže,“ přibližuje obchodní manažer Sparty.
Reportáže z utkání nabízí snadný přístup ke všem důležitým a zajímavým informacím, včetně fotografií, hráčských i týmových statistik anebo také kontextových odkazů na související články.
„Spuštění nového webu je zároveň impulsem k jeho dalšímu rozvoji. Kromě dalšího vývoje REDS TV nás čeká například také tvorba nového e-shopu s kompletní nabídkou sparťanského merchandisingu, který se tak přesune přímo na webové stránky Sparty. Naším záměrem totiž je, aby naši fanoušci skutečně nalezli vše důležité na jednom místě, ve svém novém on-line domově,“ sdělil Tomáš Klimíček.
Rádi uslyšíme vaše názory na nový web Sparty. Můžete se vyjádřit v sekci Pište redakci. Budeme také rádi, pokud nás upozorníte na případné chyby, které se na novém webu objeví. Věnovali jsme jeho spuštění velkou pozornost, drobná chybička však přesto mohla uniknout. Předem děkujeme za vaše názory a doufáme, že se vám na novém webu Sparty bude líbít!